09 January 2008

de Redactie


Vrtnieuws is nu deRedactie, of beter naar goede amerikaanse normen: "watte, geef me een pauze" — positieve noot mag wel ook vermeld worden natuurlijk, zeer rijke implementatie van het 'multimediaal gebeuren', een pluim vor Mr Bracke ;)

Update:
Hmmn deRedactie werd ontworpen en ontwikkeld door OneAgency op wens website een drukke discussie woedt tussen lovers en haters van het design. Peter VW zal vast wer boos zijn op me :)
Jo wil ik echter niet op mijn nek halen, want het is een toffe pée en hij heeft het toch maar weer voor elkaar gekrgen de site te mogen doen, dus toch eindigen met een positieve noot: het design voor CANVAS is naar mijn mening wel zeer geslaagd, strak en stevig met overzicht. de implementatie van de clips en movs brengt tevens eindelijk eens vernieuwing in de stoffige online activiteiten van de VRT.
Leuk artikel in deMorgen, Bert.

No comments:

Post a Comment